Sunday, January 19, 2014

punah harapan selama ni....T.T

akhirnyer sume sudah berakhir...
hurmmmm...
berakhir sume episod dlm cerita hidup ku...
skang aku kosong semula...
im empty like zeroooo...
ermm...
inikah balasan utk aku..??
inikah yg dikatakan lumrah dunia...karma mmg wujud...
aku trime ya Allah....
akan aku tempuh dugaanmu ini dgn penoh kekuatan.....
aku lah hambamu yg paling berdosa....
aku hanya ada family dlam idop ku...dan juga kwan2 ku...
aku dh serik utk bercinta.....
trlalu awl rasenyer aku mncari cinta yg baru....
cukoplah smpi sini saje episod cinta ku....
aku akan letakkan jodohku ditgn org tuaku....

pilihan keluarga mungkin yg terbaik utk aku...
sayang, cinta sudh tidak bermakne dlam diriku....
dusta sume ni..!!!!
janji sumpah setia sudah kufahami yg selama ini mmg x pernah wujud dalam erti PERCINTAAN..!!!
aku tau aku tidak sempurna di mata kau wahai EX...
adakah aku yg minta utk tidak sempurna..???
semua wanita dalam dunia ingin jadi yg terbaik n sempuna dimate org yg disayanginyer...
tpi keadaan mungkin tidak mengizinkan...atau mase yg terlalu singkat utk kite menyempurnakan diri kita...?
janganlah dipandang hina pada wanita yg tidak sempurna seperti aku...

aku redha...
aku pasrah....
alu akur dgn ketentuan Ilahi ini...
seperti yg aku cakap tdi aku tidak minta sume ni trjadi...
tpi silalah lihat disudut kamu pula...
mungkin kamu tidak perasan yg sedikit sebanyak kamu mungkin telah menyinggung perasaan aku...
aku tidak ltak segala kesalahn pada diri kau...
tidak ada manusia yg sempurna dalam dunia ini wahai EX...
semua kenangan manis n buruk kite telah tempuh bersama....
mmg sukar utk aku lenyapkan n padam sume memori ni....

aku bersalah...
memang aku bersalah dalam hal ni...
aku bersalah sebb tidak menjadi seperti yg kamu inginkan...
aku bersalah sbb tidak mnjadi seperti ape yg kamu mahu...
tpi aku sedikit pon x rase bersalah sbb menyintai kamu wahai EX...
airmata dh x mampu utk aku keluarkan lagi...
kerana sudah cukup rsenyer airmate aku keluar hanya kerana CINTA yg x pasti seperti ini...
seperti yg kau tahu hati wanita ni amat rapuh n mudah calar...
wanita mempunyai suatu perasaaan yg dipanggil SENSITIF...

jjikalau kau paham maksud SENSITIF ni msti kau x kan buat aku mcm ni...
bertarikhkan hari ini punahlah semuanya...
hancur lah harapan aku...
mmg x dpt dibendung lgi prasaan aku ni...
marah, sedih, kecewa, sume dh bercampur baur sampaikan aku skang sudah x tau perasaan ape yg aku ade mase taip bnde ni sume...
apa yg pasti aku x mengeluarkan airmata mse taip bnde ni seperti yg pernah aku wat dlu...

adakah aku sudah cukuh tabah tempuh sume ni..?? kalau kau bace silalah bace dri hati wahai EX...

0 Comments:

Post a Comment

'comment me'..elmo says..

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home