Monday, March 23, 2015

IM MARRIED..!!! :)

Bismilillahirahmanirahim

bersyukur ke hadrat ilahi kerana menyempurnakan majlis perkahwinan aku yg berlansung pada 21/2/2015 tempoh hari...
time kasih x terhingga kepada family aku sedare mare,pakcik makcik,sepupu sepapat, n kwan2 yg x putus2 beri pertolongan dan nasihat yg banyak...
TQ TO ALL OF U....!!! :)
hanya Allah yg mampu membalas jasa kalian...aminnnnnnn...

bak kate org setiap yg berlaku msti de buruk n baik nyer kan..
mmg bnyk sgt dugaan aku sblom kahwin n selepas kahwin ni.........
smpi satu saat aku rse dh give up dh ngan sume ni....
tpi Allah tetap menjadi sahabat ku yg terbaik,aku bleh lgi pk panjang sblom membuat sesuatu keputusan...
dugaan yg terjadi kt aku sume nyer aku hadap dgn hati yg trbuka walau skit mcm mne pon dugaan 2...
hanya Allah yg tahu :(...
sesungguhnya aku la makhluk nye yg jahil tpi die tetap membantu aku memberi aku jalan penyelesaian utk menyelesaikan sume ni dgn mudah ats berkat pertolongan family aku...terutama skali KAKAK aku yg bnyk bg nasihat,tunjuk ajar,die yg bnyk kuatkan aku...die la org pertama yg akn aku cri klu dugaan aku smpi sekelepukkkk...die yg tahu segala-galanya...
dont know what to say but she is the best sister i ever had in this world...trust me...i love her soo much...hope aku dpt balaz jasa ko kak....
THIS IS MY HERATBIT@MY SIS..SHES LOVELY IS IT..HEHEHEH
jgn nk ngorat ok..shes taken..ERKKK MAYBE..hehehe..
ok kt cni aku akn sertakan sedikit sebanyak gmbr sepanjang majlis yg berlansung kt belah perempuan n laki...enjoy...















walaupon bnyk dugaan dan rintangan yg dtg alhamdulillah majlis dua2 belah pihak berjalan dengan lancar...
itu yg sebenarnyer aku nk...
walaupon sume last minute preparation..
hehehehehe...

ok byeee....

#21022015
#28022015
#banting yg super gempak aku rse...hehehe..
date belah laki salah..suppose 28.02.2015..

date belah laki salah..suppose 28.02.2015..





0 Comments:

Post a Comment

'comment me'..elmo says..

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home